Громадяни Новокаховської громади можуть:
Запит – приймається Новокаховською МВА з метою швидкого надання інформаційної підтримки та можливої гуманітарної допомоги громадянам територіальної громади.
Офіційне звернення – регулюється Законом України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та передбачає відкриття діловодства по кожному зверненню.
Як подати Запит?
Для отримання довідкової інформації, інформаційно-правової допомоги, або можливої гуманітарної допомоги достатньо звернутися за одним за одним з нижченаведених каналів зв’язку:
- За телефоном інформаційно-довідкової гарячої лініії Новокаховської міської військової адміністрації 0 800 335 180 (лінія працює Пн-Пт з 09:00-18:00, дзвінок безкоштовно у межах України)
- Через повідомлення у месенджері Телеграм за номером +38 073 86 47 401
- Через Телеграм чат-бот Новокаховської МВА
- Через повідомлення на електронну пошту nkmva22@gmail.com
Як це працює?
- Громадянин звертається з запитом до військової адміністрації;
- Відділ по роботі зі зверненнями громадян реєструє запит та інформацію про надавача запиту та направляє безпосередньо на відділ, який буде займатися обробкою цього запиту.
- Відділ у порядку черги зв’язується з громадянином та надає відповідь на поставлене питання у зручному форматі спілкування (з прохання громадянина).
Запит несе довідково-інформаційний характер та не має на меті офіційного звернення до військової адміністрації
Як зареєструвати офіційне звернення громадянина?
Офіційне звернення громадянина може бути зареєстровано:
- через Урядову Гарячу Лінію Херсонського контактного центра 0 800 504 077 (дзвінок безкоштовно у межах України)
- через письмову заяву на ім’я начальника військової адміністрації відправлену на пошту nkmva22@gmail.com
ЗРАЗОК ЗАЯВИ НАТИСНІТЬ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕНЬ
Реєстрація офіційного звернення громадянина відбувається відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеві державні адміністрації», та Закону України «Про захист персональних даних». Громадяни звертаються до місцевих державних адміністрацій у вирішенні питань, що належать до сфери повноважень місцевих державних адміністрацій.
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»).
Нормативна база
- Закон України “Про звернення громадян”
- Закон України “Про місцеві державні адміністрації”
- Закон України “Про захист персональних даних”
Статистичні дані
Період | документ |
---|---|
Серпень 2023 | Аналітична довідка Статистика запитів |
Вересень 2023 | Аналітична довідка Статистика запитів |
Жовтень 2023 | Аналітична довідка Статистика запитів |
Листопад 2023 | Аналітична довідка Статистика запитів |
Грудень 2023 | Аналітична довідка Статистика запитів |
Рік 2023 | Аналітична довідка Статистика запитів |
Січень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Лютий 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Березень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Рік 2024, квартал I | Аналітична довідка Статистика запитив |
Квітень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Травень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Червень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Липень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Серпень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Вересень 2024 | Аналітична довідка Статистика запитив |
Жовтень | Аналітична довідка Статистика запитив |