Запити та звернення громадян

Громадяни Новокаховської громади можуть:

Запит – приймається Новокаховською МВА з метою швидкого надання інформаційної підтримки та можливої гуманітарної допомоги громадянам територіальної громади.
Офіційне звернення – регулюється Законом України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та передбачає відкриття діловодства по кожному зверненню.

Як подати Запит?

Для отримання довідкової інформації, інформаційно-правової допомоги, або можливої гуманітарної допомоги достатньо звернутися за одним за одним з нижченаведених каналів зв’язку:

  • За телефоном інформаційно-довідкової гарячої лініії Новокаховської міської військової адміністрації 0 800 335 180 (лінія працює Пн-Пт з 09:00-18:00, дзвінок безкоштовно у межах України)
  • Через повідомлення у месенджері Телеграм за номером +38 073 86 47 401
  • Через Телеграм чат-бот Новокаховської МВА
  • Через повідомлення на електронну пошту nkmva22@gmail.com

Як це працює?

  1. Громадянин звертається з запитом до військової адміністрації;
  2. Відділ по роботі зі зверненнями громадян реєструє запит та інформацію про надавача запиту та направляє безпосередньо на відділ, який буде займатися обробкою цього запиту.
  3. Відділ у порядку черги зв’язується з громадянином та надає відповідь на поставлене питання у зручному форматі спілкування (з прохання громадянина).
Запит несе довідково-інформаційний характер та не має на меті офіційного звернення до військової адміністрації

Як зареєструвати офіційне звернення громадянина?

Офіційне звернення громадянина може бути зареєстровано:

  • через Урядову Гарячу Лінію Херсонського контактного центра 0 800 504 077 (дзвінок безкоштовно у межах України)
  • через письмову заяву на ім’я начальника військової адміністрації відправлену на пошту nkmva22@gmail.com

ЗРАЗОК ЗАЯВИ НАТИСНІТЬ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕНЬ

Реєстрація офіційного звернення громадянина відбувається відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеві державні адміністрації», та Закону України «Про захист персональних даних». Громадяни звертаються до місцевих державних адміністрацій у вирішенні питань, що належать до сфери повноважень місцевих державних адміністрацій.
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»).

Нормативна база


Статистичні дані

Періоддокумент
Серпень 2023Аналітична довідка
Статистика запитів
Вересень 2023Аналітична довідка
Статистика запитів
Жовтень 2023Аналітична довідка
Статистика запитів
Листопад 2023Аналітична довідка
Статистика запитів
Грудень 2023Аналітична довідка
Статистика запитів
Рік 2023Аналітична довідка
Статистика запитів
Січень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Лютий 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Березень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Рік 2024, квартал IАналітична довідка
Статистика запитив
Квітень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Травень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Червень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Липень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Серпень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
Вересень 2024Аналітична довідка
Статистика запитив
ЖовтеньАналітична довідка
Статистика запитив