У Центрах обслуговування платників Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі продовжують функціонувати «гарячі телефонні лінії», за якими платники можуть оперативно з’ясувати питання щодо застосування вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на відомство.
Відповіді на запитання суб’єктів господарювання та громадян надають кваліфіковані фахівці Центрів обслуговування платників податкової служби Херсонщини. Від початку поновлення роботи ЦОП за номерами телефонів: 095 322 84 12, 095 149 49 90, 095 513 22 07, 050 278 63 85, 098 446 70 84 консультації отримали більш як 4500 платників податків.
Переважна більшість звернень стосувалася графіку роботи установи, процедури отримання податкових номерів, довідок про доходи, застосування РРО/ПРРО, порядку обрання суб’єктами господарювання системи оподаткування, подання податкової звітності, взяття на облік та зняття з обліку платників податків, ведення обліку товарних запасів, адміністрування податку на майно, сплати податкових зобов’язань та єдиного внеску тощо.
Також для оперативної взаємодії Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі з представниками інститутів громадянського суспільства та бізнес-спільнотою діє комунікаційна податкова платформа: kherson.ikc@tax.gov.ua.
Крім того, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання», в якому зібрано корисну для платників інформацію щодо оподаткування. Розділ розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.
Пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі