«Мужність перемагає страх»

Комунікаційна кампанія “Оновлюй дані в ТЦК” спрямована на мотивацію українців оновлювати персональні дані у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки та бути готовими до спротиву російській агресії. Проєкт презентували громадськості заступник Міністра оборони України Ганна Маляр та представник Командування Сухопутних військ Збройних Сил України полковник Роман Горбач.

Ми розробили кампанію, основна ідея якої полягає в тому, що визнавати власні страхи – це вже сміливо, а війську потрібні сміливі люди. Будуть поширені інформаційні матеріали, у яких наші відомі військові чесно зізнаються, що вони теж бояться, але долають свої страхи. Так може зробити кожен заради того, щоб перемогти, – зазначила заступник Міністра оборони Ганна Маляр.

Відеоролики в рамках кампанії проводять паралелі з дитинством, коли боятися було так само нормально. У кожному з них герой-підліток врешті перемагає свій конкретний дитячий страх. Згодом він дорослішає і вже з легкістю долає виклики, коли стає до лав війська. Він – Воїн. Він – Герой. Він – Переможець. Адже боятися – це нормально: і неважливо, чи ти хлопчик і стоїш перед дверима темного підвалу, чи ти боєць і готуєшся до штурму будівлі, де засів ворог.

У серії плакатів мотиваційної кампанії зображено сучасних українських воїнів Збройних Сил України. Серед них льотчик-штурмовик Повітряних Сил ЗСУ підполковник Ростислав Лазаренко, що за кількістю бойових вильотів (понад 360) перевершив Кожедуба, командувач підготовки Командування Сухопутних військ ЗСУ генерал-майор Віктор Ніколюк, відома парамедикиня та волонтерка Юлія «Тайра» Паєвська та інші.

Як підкреслив полковник Роман Горбач, ця інформаційна кампанія має велике значення. Якщо громадяни усвідомлять потребу оновлення військово-облікових даних у ТЦК та СП – це значно спростить систему роботи та допоможе уникнути багатьох проблемних питань, зокрема завантаженості терцентрів комплектування. Крім того, таке оновлення даних не займе у людини багато часу та зусиль – потрібно зайти у один кабінет ТЦК з відповідним пакетом документів.

Матеріали комунікаційної кампанії доступні за посиланнями: