Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що програма «Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору в Україні» передбачає фізичну та цифрову доступність, а також ефективну комунікацію між державою та громадянами. У межах реалізації стратегії безбар’єрності, в податковій службі створюються комунікаційні канали, які дають змогу кожному онлайн:
- отримати роз’яснення податкового законодавства за номерами «гарячих ліній»;
- подати звернення до органів ДПС через «Листування з ДПС» у приватній частині Електронного кабінету;
- ознайомлюватися з новинами і роз’ясненнями, розміщеними на вебпорталі ДПС, інтернет-сторінках територіальних органів ДПС та у Facebook.
Також функціонує комунікаційна податкова платформа, яка дозволяє:
- отримати відповіді на актуальні податкові питання;
- поділитися пропозиціями та ініціювати тематичні заходи;
- налагодити ефективну взаємодію з податковою службою.
Звернення необхідно надсилати на електронну пошту: kherson.ikc@tax.gov.ua.