Безбар’єрний простір: як податкова забезпечує доступність і відкритий діалог із платниками

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що програма «Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору в Україні» передбачає фізичну та цифрову доступність, а також ефективну комунікацію між державою та громадянами. У межах реалізації стратегії безбар’єрності, в податковій службі створюються комунікаційні канали, які дають змогу кожному онлайн:

  • отримати роз’яснення податкового законодавства за номерами «гарячих ліній»;
  • подати звернення до органів ДПС через «Листування з ДПС»  у приватній частині Електронного кабінету;
  • ознайомлюватися з новинами і роз’ясненнями, розміщеними на вебпорталі ДПС, інтернет-сторінках територіальних органів ДПС та у Facebook.

Також функціонує комунікаційна податкова платформа, яка дозволяє:

  • отримати відповіді на актуальні податкові питання;
  • поділитися пропозиціями та ініціювати тематичні заходи;
  • налагодити ефективну взаємодію з податковою службою.
Звернення необхідно надсилати на електронну пошту: kherson.ikc@tax.gov.ua.