Новокаховський ЦНАП продовжує роботу в Одесі та надає необхідні послуги для мешканців громади 

Поширені запитання, з якими мешканці Новокаховської громади звертаються до ЦНАП, це: 

Відповіді на них можна знайти у цій статті.

Які послуги можна отримати в ЦНАПі?

  • повідомити про пошкоджене/знищене майно;
  • отримати витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
  • оформити субсидію на оренду житла для ВПО;
  • оформити послуги дозвільного характеру;
  • отримати консультацію з питань надання адміністративних послуг.

📍 Адреса прийому: м. Одеса, вул. Водопровідна, 1А/1, оф. 207 (вівторок та четвер з 10:00 до 15:00)

📞 Консультація за телефоном +380975243019 (з понеділка по п’ятницю 08:00 – 18:00)

Веб-сторінка: https://nk.gov.ua/cnap 

Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/center.admin.services.nova.kakhovka

Як знайти найближчий ЦНАП? 

Знайти найближчий ЦНАП можна кількома способами, скориставшись:

  1. Онлайн-картою ЦНАПів «Мапою Дія Центрів» за посиланням https://center.diia.gov.ua/mapa-centriv-so-pracuut-pid-cas-vijni-2 (можна знайти найближчий ЦНАП, дізнатися графік його роботи та контактний номер телефону).
  2. Пошуковими системами. Введіть запит «ЦНАП», назву вашого міста або району. Пошукова система надасть список найближчих ЦНАПів з адресами та контактами.
  3. Сайтами місцевих органів влади, де розміщується інформація про ЦНАПи, які працюють на їх території.
  4. Соціальними мережами (більшість ЦНАП мають сторінки в соціальних мережах, де можна знайти потрібну інформацію).

Де знайти інформацію про послуги?

Щоб знайти інформацію про адміністративні послуги, можна скористатися кількома способами:

  1. Скористатися Єдиним державним порталом адміністративних послуг – Портал Дія (https://diia.gov.ua/)- це офіційний веб-сайт, де зібрана інформація про всі адміністративні послуги, що надаються в Україні. Тут можна знайти опис послуг, необхідні документи, вартість, терміни надання та інші корисні відомості.
  1. Звернутися до центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), де можна отримати адміністративні послуги та консультацію щодо порядку їх надання. Більшість ЦНАП мають офіційні сторінки або веб-сайти, де також розміщуються інформаційні матеріали щодо порядку отримання адміністративних послуг.
  1. Скористатися веб-сайтами та офіційними сторінками органів державної влади, які надають адміністративні послуги (наприклад, портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/); електронні сервіси Держгеокадастра (https://e.land.gov.ua/); електронні сервіси Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua/); електронні адміністративні послуги Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (https://eco.gov.ua/).

Як відновити втрачені або пошкоджені документи? 

Для отримання дублікату втраченого або пошкодженого документу необхідно: 

  1. З’ясувати, який орган видав втрачений/пошкоджений документ (наприклад, паспорт – Державна міграційна служба; свідоцтво про народження, шлюб, смерть – орган Державної реєстрації актів цивільного стану; диплом, атестат – заклад освіти; пенсійне посвідчення – територіальний орган Пенсійного фонду України).
  2. Отримати інформацію про повний перелік необхідних документів в органі, до якого звертатиметеся.
  3. Перевірити, чи можна відновити документ онлайн через Портал “Дія” або інші електронні сервіси (якщо так, авторизуйтеся на порталі та подайте електронну заяву).
  4. Підготувати необхідні документи та звернутися до відповідного органу.
Даний алгоритм є загальним, і в кожному конкретному випадку можуть бути нюанси. Тому завжди уточнюйте інформацію в органах, що видають документи та зберігайте важливі копії у безпечному місці.