Поширені запитання, з якими мешканці Новокаховської громади звертаються до ЦНАП, це:
- Як знайти найближчий ЦНАП?
- Де знайти інформацію про послуги?
- Як відновити втрачені або пошкоджені документи?
Відповіді на них можна знайти у цій статті.
Які послуги можна отримати в ЦНАПі?
- повідомити про пошкоджене/знищене майно;
- отримати витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
- оформити субсидію на оренду житла для ВПО;
- оформити послуги дозвільного характеру;
- отримати консультацію з питань надання адміністративних послуг.

📍 Адреса прийому: м. Одеса, вул. Водопровідна, 1А/1, оф. 207 (вівторок та четвер з 10:00 до 15:00)
📞 Консультація за телефоном +380975243019 (з понеділка по п’ятницю 08:00 – 18:00)
Веб-сторінка: https://nk.gov.ua/cnap
Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/center.admin.services.nova.kakhovka
Як знайти найближчий ЦНАП?
Знайти найближчий ЦНАП можна кількома способами, скориставшись:
- Онлайн-картою ЦНАПів «Мапою Дія Центрів» за посиланням https://center.diia.gov.ua/mapa-centriv-so-pracuut-pid-cas-vijni-2 (можна знайти найближчий ЦНАП, дізнатися графік його роботи та контактний номер телефону).
- Пошуковими системами. Введіть запит «ЦНАП», назву вашого міста або району. Пошукова система надасть список найближчих ЦНАПів з адресами та контактами.
- Сайтами місцевих органів влади, де розміщується інформація про ЦНАПи, які працюють на їх території.
- Соціальними мережами (більшість ЦНАП мають сторінки в соціальних мережах, де можна знайти потрібну інформацію).
Де знайти інформацію про послуги?
Щоб знайти інформацію про адміністративні послуги, можна скористатися кількома способами:
- Скористатися Єдиним державним порталом адміністративних послуг – Портал Дія (https://diia.gov.ua/)- це офіційний веб-сайт, де зібрана інформація про всі адміністративні послуги, що надаються в Україні. Тут можна знайти опис послуг, необхідні документи, вартість, терміни надання та інші корисні відомості.
- Звернутися до центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), де можна отримати адміністративні послуги та консультацію щодо порядку їх надання. Більшість ЦНАП мають офіційні сторінки або веб-сайти, де також розміщуються інформаційні матеріали щодо порядку отримання адміністративних послуг.
- Скористатися веб-сайтами та офіційними сторінками органів державної влади, які надають адміністративні послуги (наприклад, портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/); електронні сервіси Держгеокадастра (https://e.land.gov.ua/); електронні сервіси Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua/); електронні адміністративні послуги Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (https://eco.gov.ua/).
Як відновити втрачені або пошкоджені документи?
Для отримання дублікату втраченого або пошкодженого документу необхідно:
- З’ясувати, який орган видав втрачений/пошкоджений документ (наприклад, паспорт – Державна міграційна служба; свідоцтво про народження, шлюб, смерть – орган Державної реєстрації актів цивільного стану; диплом, атестат – заклад освіти; пенсійне посвідчення – територіальний орган Пенсійного фонду України).
- Отримати інформацію про повний перелік необхідних документів в органі, до якого звертатиметеся.
- Перевірити, чи можна відновити документ онлайн через Портал “Дія” або інші електронні сервіси (якщо так, авторизуйтеся на порталі та подайте електронну заяву).
- Підготувати необхідні документи та звернутися до відповідного органу.
Даний алгоритм є загальним, і в кожному конкретному випадку можуть бути нюанси. Тому завжди уточнюйте інформацію в органах, що видають документи та зберігайте важливі копії у безпечному місці.