Організація роботи із зверненнями громадян у Новокаховській МВА

Працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян Новокаховської міської військової адміністрації пройшли навчання з підвищення кваліфікації за темою: «Організація роботи із зверненнями громадян в органах влади».

Громадяни мають можливість звернутися із запитом чи зверненням до Новокаховської міської військової адміністрації наступними способами:

  1. Дзвінок та фіксація голосовим повідомленням запиту через інформаційно-довідкову гарячу лінію Новокаховської МВА за телефоном 0 800 335 180.
  2. Відправка поштою заяви, написаної від руки (інформація про адресу отримання листа надається громадянину безпосередньо під час консультації).
  3. Через електронну пошту: mva@nk.gov.ua.
  4. Повідомленням або дзвінком через месенджери Telegram, Viber, WhatsApp за номером +38 (073) 864 74 01.
  5. Через оформлення запиту на чат-бот у Telegram – @nkmva_help_bot.
  6. Звернувшись особисто в офіс Новокаховської громади у м. Одеса (деталі про адресу надаються громадянину під час консультації).


Нагадуємо, що згідно з Законом України «Про звернення громадян», офіційне звернення має містити:

  • Прізвище, ім’я, по батькові заявника.
  • Адресу місця проживання.
  • Чітко викладену суть питання, скарги чи пропозиції.
  • Контактні дані (телефон або e-mail).
  • Дату та підпис (при поданні у паперовій формі або при надсиланні скану чи фото заяви).

Звернення громадян розглядаються згідно з діючим законодавством, з максимальним терміном розгляду до 45 діб

Детальніше з нормативно-правовою базою та зразками заяв Ви можете ознайомитися у розділі «Заяви та звернення» на сайті Новокаховської міської військової адміністрації. Також громадяни можуть отримати зразок заяви, звернувшись за вказаними контактами та поштовою адресою